پارامتر های زیادی در تعیین قیمت نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری دخالت دارند.برای مثال تعداد ماژول هایی که نرم افزار دربرگیرنده آنها می باشد و یا قابلیت اجرا بر روی بستر های مختلف و … همه عوامل کلیدی در تعیین قیمت نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری هستند.
بدین منظور در زیر لیست قیمت نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری همگام (با ذکر جزئیات)به همراه ویژگی ها و امکانات هر نسخه جهت انتخاب نسخه متناسب با نیازها و فضای کسب و کار سازمان شما درج گردیده است تا صاحبان کسب و کار قادر به اخذ بهترین نرم افزار با بهترین قیمت برای مجموعه خود باشند.
- قیمت نرم افزار دبیرخانه
نسخه پایه | نسخه پیشرفته |
ثبت شماره اندیکاتور،تصویر نامه و …
امکان برقراری ارتباط با انواع اسکنر های Flat و ADF امکان اسکن سیاه و سفید نامه ها امکان چاپ و یا ذخیره تصاویر اسکن شده تعریف و ثبت سازمانهای همکار،شرکتها،ادارات و اشخاص امکان ثبت نامه ها و پیوست های نامه ارتباط سیستمی نامه های عطف و پیرو هر نامه و …. امکان پیوست انواع فایل ECEL،WORD،PDF و … و ارتباط با نرم افزارهای وربوطه جستچوی سریع نامه بر اساس موضوع،فرستنده،تاریخ ثبت،شماره اندیکاتور و … صدور کد رهگیری برای هرنامه ثبت شده امکان گزارش گیری های متنوع بر اساس تاریخ ثبت،فرستنده،گیرنده،شماره نامه و موضوع برای هر کاربر امکان تهیه پیش نویس به تعداد داخواه و ورود آنها به چرخه مکاتبات در زمان دلخواه امکان ثبت نامه های داخلی و الصاق فایل و مدارک به آن به تعداد دلخواه امکان مرتب نمودن نحوه نمایش نامه ها بر اساس تاریخ ثبت،تاریخ ارجاع،موضوع،شماره نامه و … امکان بازیافت نامه های حذف شده امکان مشاهده فایل های Powerpoint،PDF،Word و … پیوست شده به مدرک و ارتباط با نرم افزار مربوطه امکان تشخیص نامه های مشاهده شده و بالعکس امکان تغییر رنگ و فرم پنجره ها در زمان های دلخواه برای جلوگیری از خستگی کاربر
|
کلیه امکانات نسخه پایه به انضمام موارد ذیل: امکان تعریف و ذخیره الگو های از قبل تعریف شده برای متن نامه ها امکان تهیه پیش نویس با استفاده از ویرایشگر Word و انجام سایر مراحل اداری در زمانی دیگر امکان ارسال نامه از طریق فکس(بدون نیاز به ماشین فکس) امکان دریافت نامه از طریق فکس(بدون نیاز به ماشین فکس) امکان گزارش فکس های دریافتی امکان گزارش فکس های ارسالی امکان ثبت فکس دریافتی به صورت نامه وارده امکان تعریف ایمیل سازمانی در نرم افزار امکان ایمیل نامه به همراه کلیه پیوست های آن از درون برنامه امکان گزارش ایمیل های دریافتی/ارسالی در کارتابل دبیرخانه امکان دریافت و ارسال نامه از طریق ECE امکان ثبت نامه دریافت شده از طریق پروتکل ECE دبیرخانه تطابق با پروتکل های POP3،IMAP برای دریافت نامه تطابق با پروتکل SMTP برای ارسال نامه امکان تعریف پوشه های شخصی بایگانی اختصاصی کاربر به تعداد دالخواه امکان طراحی و تعریف فرمهای خاص سازمان مانند مرخصی ،ماموریت،تردد،ارزشیابی و … بدون نیاز به کد نویسی امکان ذخیره فرمهای تعریف شده در دیتابیس برای استفاده های بعدی ثبت مستقیم نامه های وارده توسط ECE امکان ارسال تکی و گروهی SMS به پرسنل سازمان امکان اخذ کارتابل و مشاهده و مرور همه کارتابل ها به صورت آفلاین امکان درج QRCode در نامه صادره امکان کار با نرم افزار بدون نیاز به اتصال به سرور امکان ساخت سریع فرمهای کاربردی خاص سازمان بدون نیاز به کد نویسی و ذخیره آن در دیتابیس برای استفاده مجدد. |
۲,۵۰۰،۰۰۰ تومان | ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان |
- قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری
نسخه پایه | نسخه پیشرفته |
ثبت شماره اندیکاتور،تصویر نامه و …
امکان برقراری ارتباط با انواع اسکنر های Flat و ADF امکان اسکن سیاه و سفید نامه ها امکان چاپ و یا ذخیره تصاویر اسکن شده تعریف و ثبت سازمانهای همکار،شرکتها،ادارات و اشخاص امکان ثبت نامه ها و پیوست های نامه ارتباط سیستمی نامه های عطف و پیرو هر نامه و …. تعریف چارت سلسله مراتبی پست های سازمانی در نرم افزار امکان پیوست انواع فایل EXCEL،WORD،PDF و … و ارتباط با نرم افزارهای مربوطه امکان مشخص نمودن تعداد نامه قابل نمایش در فرم جستجوی سریع نامه بر اساس موضوع،فرستنده،تاریخ ثبت،شماره اندیکاتور و … صدور کد رهگیری برای هرنامه ثبت شده امکان درج QRCode با توضیحات انتخابی سازمان درون آن امکان تایپ نامه در نرم افزار Microsoft Office 2010 به بالا امکان تعریف و ذخیره الگو های از قبل تعریف شده برای متن نامه ها امکان گزارش گیری های متنوع بر اساس تاریخ ثبت،فرستنده،گیرنده،شماره نامه و موضوع برای هر کاربر امکان تهیه پیش نویس با استفاده از ویرایشگر Word و انجام سایر مراحل اداری در زمانی دیگر امکان چاپ و یا ذخیره فایل نامه مبتنی بر Word به صورت های با سربرگ / بدون سربرگ ، با امضا/بدون امضا و یا با هامش/بدون هامش ها امکان ارسال نامه از طریق فکس(بدون نیاز به ماشین فکس) امکان دریافت نامه از طریق فکس(بدون نیاز به ماشین فکس) امکان گزارش فکس های دریافتی امکان گزارش فکس های ارسالی امکان ثبت فکس دریافتی به صورت نامه وارده امکان تعریف ایمیل سازمانی در نرم افزار امکان ایمیل نامه به همراه کلیه پیوست های آن از درون برنامه امکان گزارش ایمیل های دریافتی/ارسالی در کارتابل دبیرخانه امکان دریافت و ارسال نامه از طریق ECE امکان ثبت نامه دریافت شده از طریق پروتکل ECE دبیرخانه تطابق با پروتکل های POP3،IMAP برای دریافت نامه تطابق با پروتکل SMTP برای ارسال نامه امکان تعریف کارتابل برای مدیران،کارشناسان و کارمندان توزیع سریع نامه وارده میان کاربران سازمان امکان ارجاع همزمان نامه به چندین شخص یا واحد امکان تهیه پیش نویس به تعداد داخواه و ورود آنها به چرخه مکاتبات در زمان دلخواه امکان ثبت نامه های داخلی و الصاق قایل و مدارک به آن به تعداد دلخواه امکان پاسخ سریع به نامه های داخلی و نیز نامه های ارجاع شده امکان مشاهده جزئیات نامه های ارجاع شده امکان مرتب نمودن نحوه نمایش نامه ها بر اساس تاریخ ثبت،تاریخ ارجاع،موضوع،شماره نامه و … امکان ارسال SMS به همراه نامه ارجاعی جهت اطلاع دقیق و سریع افراد امکان تعریف متصدی ارجاع برای مدیران به منظور سهولت انجام امور امکان تعریف پوشه های شخصی بایگانی اختصاصی کاربر به تعداد دالخواه امکان جستجوی درون کارتابلی به منظور جستجوی سریع و هدفمند امکان بازیافت نامه های حذف شده امکان پست الکترونیک نامه با تمام ضمائم آن بطور مستقیم از درون کارتابل امکان ارسال نامه برای فکس به دبیرخانه از درون کارتابل نمایش کارتابل های وارده،ارجاعی،درخواست های ثبت صادره(پرسنل دبیرخانه)،پیش نویس ها،فکس های ارسالی/دریافتی،ایمیل های ارسالی/دریافتی و نمایش تعداد نامه در هر کارتابل امکان نمایش کلیه سوابق ارجاع و گردش مدرک در سیستم مکاتبات به همراه هامش های متنی و صوتی روی نامه امکان نمایش سمت های فعال در سیستم امکان درج هامش VOICE به عنوان هامش به نامه امکان مشاهده تصویر نامه های اسکن شده و WORD امکان هامش صوتی و متنی نامه ها در کارتابل الکترونیک بدون نیاز به باز نمودن آن امکان مشاهده شرح اقدامات صورت گرفته روی مدرک مانند امضا،چاپ،ویرایش و … امکان مشاهده فایل های Powerpoint،PDF،Word و … پیوست شده به مدرک و ارتباط با نرم افزار مربوطه امکان ارسال رونوشت از مدرک به سایر اشخاص در سازمان امکان پاسخ سریع به نامه با استفاده از گزینه پاسخ سریع امکان جستجوی سریع نامه ها در هر یک از کارتابل ها امکان اضافه نمودن فایل های پیوست در هر یک از مراحل گردش نامه امکان درج هامش Voice روی نامه امکان تشخیص نامه های مشاهده شده و بالعکس ثبت مستقیم نامه های وارده توسط ECE امکان تغییر رنگ و فرم پنجره ها در زمان های دلخواه برای جلوگیری از خستگی کاربر امکان ارسال تکی و گروهی SMS به پرسنل سازمان
|
کلیه امکانات نسخه پایه به انضمام موارد ذیل:
امکان طراحی و تعریف فرمهای خاص سازمان مانند مرخصی ،ماموریت،تردد،ارزشیابی و … بدون نیاز به کد نویسی امکان ذخیره فرمهای تعریف شده در دیتابیس برای استفاده های بعدی امکان وارد نمودن فرمهای تعریف شده به محض ایجاد به چرخه مکاتبات و استفاده کاربران از آنها امکان اتصال فرمهای جدید به قالب های WORD از قبل تعریف شده بهره گیری فرمهای تازه تعریف شده از امکانات تعریف شده در کارتابل الکترونیک امکان ارجاع فرمها با کاربران و نیز رصد اقدامات انجام گرفته امکان گزارش گیری روی هر یک از فرمهای ایجاد شده امکان تعریف دسترسی ایجاد و نیز دسترسی مشاهده فرم به کاربران خاص امکان تعریف فرمهای دارای چند امضا با قالب های گوناگون امکان اخذ کارتابل و مشاهده و مرور همه کارتابل ها به صورت آفلاین امکان کار با نرم افزار بدون نیاز به اتصال به سرور
|
۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان | ۵،۷۰۰،۰۰۰ تومان |
مبلغ ۳۵۰،۰۰۰ تومان به ازای هر کاربر تحت شبکه
- قیمت نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری(نسخه نا محدود)
ردیف | عنوان | تعداد کاربر | تعداد فرم قابل تعریف | قیمت(تومان) |
۱ | نسخه نامحدود اتوماسیون اداری همگام | نامحدود | نامحدود | ۸،۰۰۰،۰۰۰ |
- خدمات حضوری
ردیف | شرح خدمت | هزینه (تومان) |
۱ | نصب نرم افزار | ۴۵۰،۰۰۰ |
۲ | پیکربندی نرم افزار بر اساس نیاز سازمان | ۴۵۰،۰۰۰ |
۳ | آموزش کارکنان به ازای هر جلسه | ۱۵۰،۰۰۰ |
ثبت ديدگاه